Falling Snow
Weekly news
We want to hear from you! Go to the 'General' section and say what you want to say. Start a new topic if you wish.
Similar topics
    Who is online?
    In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests

    None

    [ View the whole list ]


    Most users ever online was 50 on Sat Jan 07, 2012 4:00 pm
    Latest topics
    » The Missing Constellation
    Wed Jun 13, 2018 5:44 am by Evan

    » y helo, it is i, tito
    Wed Jun 13, 2018 5:44 am by Evan

    » Sup, I'm Evan.
    Wed Jun 13, 2018 5:26 am by Evan

    » I am the best waifu.
    Sun Sep 04, 2016 1:26 am by MasterDudex5

    » add me on skype and read me complain about random desu.
    Sun Sep 04, 2016 12:46 am by MasterDudex5

    » Spam Posting/Reviving Dead Threads
    Sun Sep 04, 2016 12:06 am by L

    » What Movie Does Nightmare Want to Watch This Spring?
    Sun Jun 12, 2016 5:36 pm by L

    » You know what to do if it happens.
    Sun Jun 12, 2016 5:34 pm by L

    » STR8 IS BACK
    Sat Jan 23, 2016 8:02 pm by Luck

    Statistics
    We have 490 registered users
    The newest registered user is Poisonberries

    Our users have posted a total of 15557 messages in 1329 subjects
    Our awesome Affiliates!

    Let us observe str8 and Starrk in their natural habitat..shh....

    Go down

    Let us observe str8 and Starrk in their natural habitat..shh....

    Post by nightmareforums on Sun Nov 21, 2010 7:17 pm

    [05:11:08] @ Nightmare : Suicune vs Entei

    [05:11:20] SilverSabre : suicune wins

    [05:11:27] @ Nightmare : Suicune wins XDDD

    [05:11:37] @ Nightmare : i copied you on purpose btw lol

    [05:12:13] @ Nightmare : oops. how to counter this...

    [05:12:19] @ str8dominican : Im in..

    [05:12:26] @ Evan : 3

    [05:12:27] @ Evan : 2

    [05:12:28] @ Evan : 1

    [05:12:29] @ Evan : gay

    [05:12:30] @ Nightmare : ...

    [05:12:37] @ Nightmare : im sure that was on purpose

    [05:12:45] @ Evan : [05:12:19] @ str8dominican : Im in..

    [05:12:45] SilverSabre : He’s climbing in your windows He’s snatchin your people up Tryna rape em so y’all need to Hide your kids, hide your wife Hide your kids, hide your wife Hide your kids, hide your wife And hide your husband Cuz they’re rapin errbody out here You don’t have to come and confess We’re lookin for you We gon find you We gon find you So you can run and tell that, Run and tell that Run and tell that, homeboy Home, home, homeboy

    [05:12:58] @ Nightmare : Silver you love that song too much lol

    [05:12:58] @ str8dominican : wtf

    [05:13:03] @ Starrk : We are so gonna do this, str8. And I'm going to come out on top.

    [05:13:05] @ Evan : XD

    [05:13:07] SilverSabre : omg rest

    [05:13:09] SilverSabre : lol yes i do

    [05:13:15] @ str8dominican : Where are you tho?

    [05:13:22] @ str8dominican : I cnt see u its too dark in here.

    [05:13:25] @ Evan : STARRK SO **** GAY!

    [05:13:32] @ Nightmare : [05:13:03] @ Starrk : We are so gonna do this, str8. And I'm going to come out on top. <-- also on purpose...

    [05:13:33] @ Evan : THAT IS SO RIDICULOUSLY GAY.

    [05:13:36] @ Nightmare : lol

    [05:13:37] SilverSabre : lol

    [05:13:44] @ Starrk : XDDDD

    [05:13:58] @ Nightmare : damn you Anubis...

    [05:14:09] @ str8dominican : Starkk...are u in

    [05:14:09] @ Starrk : I will get it on and DRIIIIIILL YOU!

    [05:14:13] @ str8dominican : homo intended!

    [05:14:17] @ Nightmare : uh...

    [05:14:18] @ Starrk : I'm communicating with you.

    [05:14:20] @ Nightmare : ok ur gay lol

    [05:14:27] @ str8dominican : i DNT THINK I GOT UR FC

    [05:14:30] @ Nightmare : lmao at both of you

    [05:14:38] @ Starrk : I SEE YOU.

    [05:14:38] @ str8dominican : TELL ME IT?

    [05:14:42] @ Starrk : 3953 9250 1458

    [05:14:43] @ str8dominican : BUT I DNT SEE YOU!

    [05:14:47] @ str8dominican : NIGA

    [05:14:51] SilverSabre : He’s climbing in your windows He’s snatchin your people up Tryna rape em so y’all need to Hide your kids, hide your wife Hide your kids, hide your wife Hide your kids, hide your wife And hide your husband Cuz they’re rapin errbody out there

    [05:14:53] @ Nightmare : ...
    avatar
    nightmareforums
    Head Admin
    Head Admin

    Posts : 336
    Join date : 2010-09-12
    Location : -

    View user profile

    Back to top Go down

    Back to top

    - Similar topics

     
    Permissions in this forum:
    You cannot reply to topics in this forum